Code ‘in gebruik’, onjuist of code kwijt:

Geeft de site aan dat je code in gebruik is en weet je zeker dat je hem niet al eens aan een entree-account hebt gekoppeld?

Is de code die je hebt gekregen onjuist of heb je een code aangeschaft maar weet je niet waar je die moet vinden? Neem dan contact op met je studieboekenleverancier.

Helpdesk Van Dijk (Studystore):
088 20 30 330 (ma. t/m vr. van 9.00 tot 18.00)

Helpdesk Lisette Wertergroep (Maxies):
0900-5473883 (ma. t/m vr. van 8.30 tot 17.00)

Code gekoppeld aan een verkeerd entree-account:

Oplossing 1: je kunt inloggen bij LesLab:

Log in bij LesLab en ontkoppel zelf je account. Klik rechts bovenin op het tandwiel en klik op 'ontkoppelen'. Volg de instructies en je activatiecode kan opnieuw worden gekoppeld zoals in dit filmpje. Let op: werk dat je in LesLab maakt is verbonden aan je entree-account. Koppel je je activatiecode aan een nieuw entree-account, dan gaat je werk verloren.

Oplossing 2: je kunt niet inloggen bij LesLab:

Vraag een ontkoppeling aan op deze site. Uit veiligheidsoverwegingen en om privacyredenen hebben we dit niet geautomatiseerd. Let op: werk dat je in LesLab maakt is verbonden aan je entree-account. Koppel je je activatiecode aan een nieuw entree-account, dan gaat je werk verloren.